Tjejkväll med vännerna :)

Idag blir det att dra till en kompis för tjejkväll. Kommer bli kaos på ett bra sätt och super kul :D
Sen på Söndagen drar jag till sthlm för att fira mormor. Så kommer typ åka dit bakis och vräka i mig tårta ;) haha. Nej men brukar inte vara bakis så ofta :P
Nej men de här blir en super duper bra helg!! Är glad idag Och kommer f*n va de hela helgen, ikväll blir de inga tårar inte (hoppas jag ^^) brukar ibland komma några tårar och de är en sak som jag är missnöjd med, men de får ni inte veta! :P

Snart ska jag piffa till mig och sen runt 19 så åker jag och 3 vänner mot fjärdhundra :) ute på landet så blir inte att dra ut till nån krog eller nått sånt :P men sjukt skönt att bara vara med vännerna utan att dra ut nånstans. Så vi blir 4 tjejer som ska dela på 2 vinboxar och sen 5 tjejer som delar på spriten + groggvirket :) Kommer bli helt galet! ;) haha
Hörs kramis alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0