Sjukt nervös!

Är riktigt J*vla nervös nu inför att gå till min praktik... De jag ska praktisera med är dom som har funktionshinder. Och ska gå dit idag och hälsa på, vet inte riktigt om jag är välkommen där för dom men de hoppas jag verkligen.. Har bara 1min att gå och ska vara där 5... Så min mage har snart vänt sig upp och ner.. 
Hon som jobba där har jag pratat med och hon säger att vissa utav dom som är där inte gillar nytt, och jag blir ju ny där så hoppas de inte är någon som blir aggressiv, men det tror jag inte 
Men försöker få in i huvudet att de kommer gå bra. Är mest nervös över hur jag kommer in i porten eftersom dom tydligen har nån sån där man pratar i för att komma in och hur jag ska hitta personal.. Men som sagt de här kommer gå bra.. 
Nervositeten är på hög nivå och inte lätt att få bort den heller :S
Ska skriva så fort jag kan hur allt gick när jag kommer tillbaka :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0