Prov för några dagar sen

Hade prov i asperger och autism för några dagar sen.. Plugga i 30 minuter hemma, gjorde provet dagen efter, gissa på de mesta, fick veta resultatet igår och fick ett G! Ja jag blev faktiskt glad för det där G för hade stora förväntningar på att jag skulle få IG faktiskt.. Men är i alla fall nöjd med de jag fick... Kan ju säga att jag verkligen inte är en pluggis, pluggar alltid dagen innan provet, de e ju inte så bra..  Men ska faktiskt ta och plugga lite bättre :P

Men nu ska jag kolla på wipeout vinter på kanal 5 eller så blir det Top model sverige som är på tv3. Vi hörs!

                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0