Hemma..

Nu har jag kommit hem och va där i ca 45min. De jag fick göra där va bara att kolla runt och se hur det såg ut fick även träffa 2 äldre som va trevliga och det finns 8st som bor där. bestämmde vilka tider jag skulle komma ochsluta den första veckan och sen bestämmer vi senare hur schemat ser ut.
Min första dag v.9 så ska jag vara där 09.30 - 14.00. Så det va skönt att ha en kort dag den första dagen. Men då får vi se hur de går men är fortfarande nervös inför praktiken :/ 
Ja juste skulle ju försöka komma in genom porten och fatta inte hur jag skulle göra så fick ringa dom och säga att jag va där så dom fick öppna till mig xD men nu vet jag i alla fall hur man gör haha.. behövde bara trycka på en knapp haha :P men hur ska jag fatta de när jag aldrig har varit där och våga ju inte prova heller för tänk om de skulle bli nå knas.. De är inte lätt alla gånger.
Usch jag som är blyg också.. Men de gick bra i alla fall :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0