Dead by april till finalen? Så sant så! :)

Trodde aldrig att Dead by april skulle gå till finalen.. sjukt glad att dom gjorde de! dom två jag höll på mest gick vidare till finalen, sjukt bra :) men när dom satt där och de va mellan afro-dite och dead by april så va jag ganska säker på att afro-dite skulle gå vidare eftersom afro-dites låt va en sån låt som pensionärer gillar. Owwh på tal om de, tror inte dom gilla låten eller iaf inte skriket, undra om dom blev arga? men alltså jag tror att de va ganska många som blev de haha men alla har ju inte samma smak. Jag blev faktiskt chockad själv på riktigt när dom ropa upp dead by april och sen riktigt jävla glad..
Aja ska plugga lite religion nu ;O usch!
Vi höres!




                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0