Börjar dagen med....

Idag började jag dagen med att cykla på träningscykeln i ca. 30 min. Eftersom jag inte va så pigg så tog jag det lugnt men skönt var det i alla fall att få igång kroppen. Har börjar tränat på gymmet i skolan också sen i måndas så blir att träna där 2 eller 3 gånger i veckan, bygga lite muskler behövs! i alla fall i armar och magen, benen är rätt så starka ^^,

Blir nog inte att göra så mycket idag så det blir att ta det lugnt för det mesta för imorgon väntar ännu en skoldag. Fast det är något speciellt som händer imorgon men de får ni veta imorgon.
Ha en bra söndag! 

                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0