Plugg o mera plugg o ännu mera plugg!

Pluggat hela dagen idag.. Gaah såå trött på de nu, kan inte bara studenten komma nu!
Har läst om ekonomi i samhällen eftersom jag har prov i det imorgon. de e ju så svårt så mycket konstiga ord och sen kommer det in i huvudet men åker ut precis efter.. inget fastnar alltså :/ De e jätte jobbigt!

Men imorgon ska jag iaf köpa nya nagellack, då tänkte jag köpa gul, rosa och sen va det någon annan färg minns inte riktigt. så tänkte jag prova måla smile på naglarna ^^, får se hur det går och om det ser bra ut, lite osäker på de faktiskt :P men kul att pröva :)

Men nu blir det som vanligt att sova så hade bäst! Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0