dålig uppdatering

Ja nu är jag tillbaka Igen. Har märkt att det inte riktigt är min grej att sitta och blogga. glömmer bort och har väl inte vant mig riktigt än. Men får försöka lite då och då skriva något kort inlägg.

De va ett tag sen jag skrev ca 2 månader. Det har hänt lite grann så lättare om jag gör en lista på vad som har hänt:
♥ Haft tacofest med hela klassen hemma hos en klasskompis.
♥ Beställt studentmössan! kommer en bild sen.
♥ Bokat studentkryssningen! åker den 2 april
♥ Haft en massa prov
♥ varit lite överallt ^^
♥ Gjort mycket på projektarbetet
♥ Nu på fredag ska jag på studentfest, tema: "oj, jag kom fel". vet inte vad jag ska klä ut mig till, så ge gärna ett förslag.
♥ Och massa annat jag inte kommer på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0